Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

12 april 2011

Kategori: Allmänt

Idag har det varit fullrulle, som vanligt. Frukost, morgonrutiner, ta hand om Jonathan, städa lite här o där, fixa mig, babyrytmik, äta fort, praktik, handla, laga mat, desperate housewives, duscha och sooooova!
Imorgon börjar jag 7.30 o slutar 16. Min mentor kommer på halvtidsbedömning. Hoppas att det går bra. Efter det ska jag till volleybollträningen. Och dagen efter har jag praktik o volleybollträning. Önskar att dygnet va längre så att jag kan hinna med mer saker. Men men.

Har inte så mkt att säga. Det flyter på rätt bra. Jag är lite svullen o det ser ut som jag är gravid. Mår skitdåligt ibland och får kramp i magen. Det gör sviiiiinont och vill bara ligga o dööö. Är jättejättesvullen. Vet inte vad det kan vara men hoppas att det kan gå över för jag har inte tid att vara sjuk.

Nä nu ska jag gå o göra mig i ordning för sängen. God natt på er!