Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

R. I. P. underbara människan <3

Kategori: Allmänt

Fick reda på en av mina patienter gick bort i början av månaden igår. Jag blev helt ställd.
Jag kanske reagerar mer än vad någon annan på jobbet har gjort, jag vet inte, men när jag jobbade idag så var jag jätteproffesionell men innerst inne gjorde det så ont att inte kunna besöka den här underbara personen som uppskattade mig så mkt. Att inte få höra något från h*n. De andra på jobbet kanske har fällt några tårar för h*n och de bara håller masken på jobbet. Jag har bara fällt några tårar bara för att det känns att jag borde inte gråta, inte inför min son, inte inför min kille och inte för någon annan.
Jag har fått äran att vara med på begravningen och då, då är det okej att gråta. Om jag håller allt inom mig kommer jag må skit, för det är det jag gör nu. Det går inte att förklara, det är som en klump i magen som växer och det gör fysisk ont, jättejobbig känsla.
Idag fick jag reda på mer detaljer.. Jag höll masken men det gör så ont..

Men det är alla hjärtans dag och hoppas ni alla får en bra dag. Det vet jag att jag får, är med mina älsklingar och ska kanske äta ute med min Mattias idag. <3