Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

Melinda <3

Kategori: Allmänt



Min Melinda! Min fina lilla hamster. Du kommer alltid att ha en liten plats i mitt hjärta! <3

I början av februari 2010 valde vi dig. Du fick ett hem, vi tog hand om dig, du betydde mycket för oss och kommer alltid att göra det.
Jag visste att du bara skulle finnas i våra liv i ett par år och de åren gick för fort!

Idag. 23/11-11 Hittade jag dig. Det såg ut som du sov och jag skulle bara fylla på med vatten och mat men du rörde dig inte. Melinda är den första som springer runt när jag ska mata henne och Elvis men jag tyckte att det var lite konstigt att hon inte rörde sig så jag knacka lite på hennes bur men hon rörde sig inte. Tog en pinne och då vänder jag på henne o hon är död. Min fina dvärghamster. Min vita Melinda. :( Ofattbart. Det känns jättejobbigt. :'(