Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

Oops..

Kategori: Allmänt

Blev en hel diskution om abort på min FB förra veckan. När man skriver på datorn så blir det en helt annan ton. Det är tur att de som känner mig vet att jag inte menar illa eller skäller på någon. Och jag har väldigt många kompisar som har gjort abort, inte går jag och predikar eller skäller ut de! :O Det känns som att folk på FB fick en helt annan uppfattning men ja, det överdrivs lite mer på internet än i vanliga fall.

Idag ska vi på babysim, första gången. Det ska bli jätteroligt! Vi var till Sundsta förra veckan och badade, Jonathan älskade de! Det ska nog bli roligt för han att träffa andra bebisar också! Han ÄLSKAR barn! :)

Hoppas att ni haft en bra helg! För det har vi. :) Får bjuda på en bild på Jonathan och José när vi va och badade förra veckan!



PS: Jag är inte så bra på det här med att designa blogg, man ska ha massa koder och sånt kan jag tänka mig. Någon som vill hjälpa mig med det? :)