Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

I'll be just fine pretending I'm not.

Kategori: Allmänt

Så sjukt mkt som har hänt det senaste halvåret. Så mkt dumt som jag har gjort som jag har fått ordentliga konsekvenser för, men det är så livet funkar, gör något dumt, konsekvenserna är förjävliga. Jag har gjort ett av mitt livs största misstag som jag önskar att jag kunde ta tillbaka omedelbart men tyvärr får jag leva med det och försöka rätta till det och försöka komma på rätt väg igen. Av vad jag har lärt mig i livet är att det finns människor man ska träffa, det är ödet, de personerna kommer du att lära dig av. De kommer du att hamna i skiten för eller de kommer att hjälpa dig i livet. Jag har varit för envis, haft för bråttom. Livet suger ibland och det gör det för tillfället. Jag mår skit av valet jag har gjort. Jag hoppas och önskar att jag kunde må bra igen.