Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

One beating heart.

Kategori: Allmänt

Jag har hela tiden trott att jag måste komma över en person. Att inte längre vara "in the hook", men så var det inte. Jag visste inte hur jag skulle hantera att komma över personen och jag har varit en känsloboll, berg och dalbana, brutit ihop så fort jag hör en låt eller bara efter en dröm. Men de här dagarna har jag insett en sak, att jag måste växa ifrån personen. Och det har jag fan lyckats med, idag gick jag igenom allt och bilder, saker som jag brukar fara för då de nästkommande känslor. Jag lyckades idag utan problem, och då insåg jag att jag har växt ifrån och därmed kommit över. Vilken befriande känsla. Jag är redo för att starta ett nytt kapitel, här och nu. Mycket som väntar och jag har så sjukt mycket att se fram emot. Livet kan börja nu igen. Jag är så redo.
Kommentera inlägget här: