Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

Waste of time

Kategori: Allmänt

Trodde det skulle dröja månader innan jag börja blogga igen med tanke på reaktionerna på sista blogginlägget på min förra blogg. Jag tänker inte låta missförstånd förstöra baktanken med att jag bloggar. 
 
Men det var tre månader sen jag bloggade sist om en person jag lärde känna sommaren -14 som det tyvärr slutade i missär. Har tagit kontakt med den personen en gång under sommaren men det slutade illa då med. Så nu tänker jag inte längre försöka, för hon är inte värd det. Och med tanke på att vi bor i samma stad så lär det bli så att vi tyvärr kommer träffas igen. Men jag har släppt henne nu. Ödet får visa vad som händer i framtiden. 
 
Trots allt har livet varit en berg- och dalbana med tanke på jobbet och privatlivet. Ibland önskar jag att livet vore enklare, att personer man har med att göra vore mindre komplicerad och att folk kunde vara lättare att kommunicera med. 
Jag längtar efter hösten mer än nånsin med tanke på vad som väntar. Med tanke på vad man kommer att slippa också. Och snart fyller jag år; jag såg det som en nackdel att bli äldre förr men nu längtar jag till jag blir äldre, att lära sig mer och all erfarenhet som väntar. Det är nu livet börjar.
Kommentera inlägget här: