Tearjerker

I can always say, it's gonna be better tomorrow.

Monogami

Kategori: Allmänt

Något jag aldrig kommer att lära mig är att vara i ett monogamiförhållande. Att hålla sig till en person, vad det nu är, resten av ens liv. Jag antar att det är därför alla mina förhållanden har tagit slut, min syn på kärlek är annorlunda. Jag har aldrig varit svartsjuk av mig och kommer aldrig någonsin vara det. Jag kräver ingenting av förhållanden jag haft men krav har det alltid funnits för mig. Jag har aldrig varit trogen med tanke på kraven folk har ställt på mig.
En del säger att otrohet är att kyssa någon, och det ska vara oförlåtligt. Speciellt i ett monogamiförhållande. Jag borde gå en kurs hur det är att ha ett förhållande med personer som bara har en tankesätt liknande ett fängelse.
Kommentera inlägget här: